Фільми, які сподобались
- moose
- ветеран
- Пости в темі: 345
- Повідомлень: 10221
- З нами з: 15 грудня 2010, 14:32
- Подякував: 10026 разів
- Подякували: 9933 разів
- Вік: 53
Re: Фильмы которые понравились
Шкода шо так багато повторів в одному кіні, і мало билися. А так то да,кіно зачотне.
В звязку з захопленням. Взяв в дібліотеці.
Подивилися з падруґай кіно про Хiларі Ган 2009 року.
Hilary Hahn: A Portrait
http://www.deutschegrammophon.com/en/cat/0734192
В місці де дівчина пиляла Паґаніні аж дрижаки взяли. А ше приємно згадати Берлінер Філармонікер.
І ше дивуюся витривалості, жити постійно на чемоданах, 5 днів на місяць вдома.
В Берліні не могла бідна дитина долcуxати концерту бо мусіла перти терміново ше
до Гамбурга. Іпануцца можна....
І це не один рік - кіно 2009, я був в неї на концерті торік, та ж історія. Навить на
афтерпарті не пішла, бо тре було далі летіти...
Цікаві ремарки про звукозапис, і як воно порівняно з життям, як я і підозрював, а-ля резинові жінки.
Опшим... Варто кіно глянути.
В звязку з захопленням. Взяв в дібліотеці.
Подивилися з падруґай кіно про Хiларі Ган 2009 року.
Hilary Hahn: A Portrait
http://www.deutschegrammophon.com/en/cat/0734192
В місці де дівчина пиляла Паґаніні аж дрижаки взяли. А ше приємно згадати Берлінер Філармонікер.
І ше дивуюся витривалості, жити постійно на чемоданах, 5 днів на місяць вдома.
В Берліні не могла бідна дитина долcуxати концерту бо мусіла перти терміново ше
до Гамбурга. Іпануцца можна....
І це не один рік - кіно 2009, я був в неї на концерті торік, та ж історія. Навить на
афтерпарті не пішла, бо тре було далі летіти...
Цікаві ремарки про звукозапис, і як воно порівняно з життям, як я і підозрював, а-ля резинові жінки.
Опшим... Варто кіно глянути.
- Ineey
- слухач
- Пости в темі: 123
- Повідомлень: 672
- З нами з: 01 вересня 2011, 19:41
- Подякував: 415 разів
- Подякували: 418 разів
Re: Фильмы которые понравились
от грани... странное было ощущение, словно, хотели сделать компьютерную игру, вроде сделали, а джойстик в руки не дали... или не моё уже...
"Темная Долина", - невольно, вспомнился "Дедмэн" Джармуша. Может и не зря дагерротипы тут присутствуют, попытка воссоздать время, до появления фотографии с фотографической точностью. А, мелочи выполняют свою задачу! Дьявол он ведь, в деталях... Вот и хочется сказать, - "Верю!", чуть ли не каждому кадру. Затерянная в Альпийских горах деревушка в которой царит дух средневековья. Медитативное, атмосферное кино. Сэм Райли хорош, мне запомнится.
Das finstere Tal, 2014http://www.kinopoisk.ru/film/733837/, для лучшего погружения хорошо бы ещё и оригинальную дорожку + субтитры.
"Темная Долина", - невольно, вспомнился "Дедмэн" Джармуша. Может и не зря дагерротипы тут присутствуют, попытка воссоздать время, до появления фотографии с фотографической точностью. А, мелочи выполняют свою задачу! Дьявол он ведь, в деталях... Вот и хочется сказать, - "Верю!", чуть ли не каждому кадру. Затерянная в Альпийских горах деревушка в которой царит дух средневековья. Медитативное, атмосферное кино. Сэм Райли хорош, мне запомнится.
Das finstere Tal, 2014http://www.kinopoisk.ru/film/733837/, для лучшего погружения хорошо бы ещё и оригинальную дорожку + субтитры.
Востаннє редагувалось 22 вересня 2014, 18:08 користувачем Ineey, всього редагувалось 1 раз.
«Как бы ни было велико умственное различие между человеком и высшими животными, оно только количественное, а не качественное» (c) Чарлз Ро́берт Да́рвин
- moose
- ветеран
- Пости в темі: 345
- Повідомлень: 10221
- З нами з: 15 грудня 2010, 14:32
- Подякував: 10026 разів
- Подякували: 9933 разів
- Вік: 53
Re: Фильмы которые понравились
Не Монгол, но близко. Документальне
Село на краю світу (2012)
http://villageattheendoftheworld.com
http://www.imdb.com/title/tt2108584/
дуже душевне кіно. Іду на зустріч з режисерами в вівторок, будуть в нас в сільськім клубі виступати.
Доречі, хто не чув Ґренландську мову ніразу, тому може здатися, шо це з іншої планети говорять.
Село на краю світу (2012)
http://villageattheendoftheworld.com
http://www.imdb.com/title/tt2108584/
дуже душевне кіно. Іду на зустріч з режисерами в вівторок, будуть в нас в сільськім клубі виступати.
Доречі, хто не чув Ґренландську мову ніразу, тому може здатися, шо це з іншої планети говорять.
- Snark
- ветеран
- Пости в темі: 60
- Повідомлень: 4190
- З нами з: 01 грудня 2010, 08:35
- Звідки: Kiev
- Подякував: 373 разів
- Подякували: 4697 разів
- Вік: 47
Re: Фильмы которые понравились
отличная комедия от Альмадовара - Я очень возбужден (Los amantes pasajeros)
http://www.kinopoisk.ru/name/981/
все настолько вкусно, начиная от титров и заканчивая каждым кадром и кастингом....супер
п.с. гомофобам просьба не тратить зря нервные клетки
http://www.kinopoisk.ru/name/981/
все настолько вкусно, начиная от титров и заканчивая каждым кадром и кастингом....супер
п.с. гомофобам просьба не тратить зря нервные клетки
Слухати музику - це, без сумніву, один із самих
екстравагантних способів витрачати гроші
Маурісіо Кагель
екстравагантних способів витрачати гроші
Маурісіо Кагель
- moose
- ветеран
- Пости в темі: 345
- Повідомлень: 10221
- З нами з: 15 грудня 2010, 14:32
- Подякував: 10026 разів
- Подякували: 9933 разів
- Вік: 53
Re: Фильмы которые понравились
Snark писав:отличная комедия от Альмадовара - Я очень возбужден (Los amantes pasajeros)
http://www.kinopoisk.ru/name/981/
все настолько вкусно, начиная от титров и заканчивая каждым кадром и кастингом....супер
п.с. гомофобам просьба не тратить зря нервные клетки
Це не та комедія про самальот і стюардес?
- Snark
- ветеран
- Пости в темі: 60
- Повідомлень: 4190
- З нами з: 01 грудня 2010, 08:35
- Звідки: Kiev
- Подякував: 373 разів
- Подякували: 4697 разів
- Вік: 47
Re: Фильмы которые понравились
агаmoose писав:
Це не та комедія про самальот і стюардес?
Слухати музику - це, без сумніву, один із самих
екстравагантних способів витрачати гроші
Маурісіо Кагель
екстравагантних способів витрачати гроші
Маурісіо Кагель
- moose
- ветеран
- Пости в темі: 345
- Повідомлень: 10221
- З нами з: 15 грудня 2010, 14:32
- Подякував: 10026 разів
- Подякували: 9933 разів
- Вік: 53
Re: Фильмы которые понравились
Альмадaвар він такий, шо не кіно то ґей ґей Нетривіальний погляд на речі робить його видатним режисером, ну, звичайно, не всім це підходить. Мені в т.ч.Max-Payn писав:Игорь ай яй яй, вот советуешь людям, хочешь психику поломать? , только с рекламы фильмы гомосятина со всех щелей прет
Boyhood хто дивився?
Pейтинґи в нашім селі зашкалюють
- Savik
- ветеран
- Пости в темі: 451
- Повідомлень: 1307
- З нами з: 21 листопада 2011, 10:53
- Звідки: Одесса
- Подякував: 1287 разів
- Подякували: 3082 разів
- Вік: 63
Re: Фильмы которые понравились
Японцы рискнули перенести действие оскароносного фильма Клинта Иствуда "Непрощенный"(1992г.) на свою землю:
Непрощенный - Yurusarezaru mono; 2013г. Япония.
http://www.kinopoisk.ru/film/702937
Получилось очень неординарное зрелище. Как для глаз, так и для ума. Рекомендую.
Непрощенный - Yurusarezaru mono; 2013г. Япония.
http://www.kinopoisk.ru/film/702937
Получилось очень неординарное зрелище. Как для глаз, так и для ума. Рекомендую.
"Карта не есть территория" - описание реальности не есть сама реальность.
- Savik
- ветеран
- Пости в темі: 451
- Повідомлень: 1307
- З нами з: 21 листопада 2011, 10:53
- Звідки: Одесса
- Подякував: 1287 разів
- Подякували: 3082 разів
- Вік: 63
Re: Фильмы которые понравились
Три истории о любви от Пола Хаггиса:
Третья персона - Third Person 2013г. Великобритания, США, Германия, Бельгия
http://www.kinopoisk.ru/film/676770/
Может быть немного сложный к восприятию фильм, но достойный вдумчивого просмотра.
Третья персона - Third Person 2013г. Великобритания, США, Германия, Бельгия
http://www.kinopoisk.ru/film/676770/
Может быть немного сложный к восприятию фильм, но достойный вдумчивого просмотра.
"Карта не есть территория" - описание реальности не есть сама реальность.
- Ineey
- слухач
- Пости в темі: 123
- Повідомлень: 672
- З нами з: 01 вересня 2011, 19:41
- Подякував: 415 разів
- Подякували: 418 разів
Re: Фильмы которые понравились
"Непрощенный" шикарен во всех смыслах! Спасибо, иначе пропустил бы...
«Как бы ни было велико умственное различие между человеком и высшими животными, оно только количественное, а не качественное» (c) Чарлз Ро́берт Да́рвин
- Шерех
- ветеран
- Пости в темі: 41
- Повідомлень: 1218
- З нами з: 20 листопада 2011, 08:28
- Звідки: звідсіля
- Подякував: 680 разів
- Подякували: 2769 разів
- Контактна інформація:
Re: Фильмы которые понравились
Horem pádem - чешский фильм 2004 года. Правильный перевод названия "Кувырком", но в русском переводе получилось "Вверх-вниз".
Фильм замечательный во многих отношениях, киногурманам ценящим неожиданные сценарии настоятельно рекомендую.
Фильм замечательный во многих отношениях, киногурманам ценящим неожиданные сценарии настоятельно рекомендую.
- Savik
- ветеран
- Пости в темі: 451
- Повідомлень: 1307
- З нами з: 21 листопада 2011, 10:53
- Звідки: Одесса
- Подякував: 1287 разів
- Подякували: 3082 разів
- Вік: 63
Re: Фильмы которые понравились
Невероятное кино от Антона Корбейна("Контроль", "Американец"..):
Самый опасный человек - A Most Wanted Man 2014г. Великобритания, США, Германия
http://www.kinopoisk.ru/film/597193/
«Каждая война начинается со страха. Каждое предательство начинается с доверия»
Экранизация одной из недавних книг культового автора шпионских романов Джона ле Карре. Нужно смотреть. Настоятельно рекомендую.
И, пожалуй, одна из последних блистательных ролей Филипа Сеймура Хоффмана.
P.S. Фильм явно просит приличный авторский перевод.
Самый опасный человек - A Most Wanted Man 2014г. Великобритания, США, Германия
http://www.kinopoisk.ru/film/597193/
«Каждая война начинается со страха. Каждое предательство начинается с доверия»
Экранизация одной из недавних книг культового автора шпионских романов Джона ле Карре. Нужно смотреть. Настоятельно рекомендую.
И, пожалуй, одна из последних блистательных ролей Филипа Сеймура Хоффмана.
P.S. Фильм явно просит приличный авторский перевод.
"Карта не есть территория" - описание реальности не есть сама реальность.
- Valikjann
- ветеран
- Пости в темі: 14
- Повідомлень: 1630
- З нами з: 17 листопада 2011, 13:48
- Звідки: Київ
- Подякував: 775 разів
- Подякували: 2722 разів
- Вік: 53
Re: Фильмы которые понравились
Подивився пару годин тому, просто відмінно.
Only the simplest can accommodate the most complex.
-
- ветеран
- Пости в темі: 13
- Повідомлень: 1722
- З нами з: 19 грудня 2011, 08:29
- Звідки: Славянск
- Подякував: 3511 разів
- Подякували: 2650 разів
-
- ветеран
- Пости в темі: 121
- Повідомлень: 6229
- З нами з: 21 листопада 2011, 21:03
- Звідки: Ужгород
- Подякував: 9466 разів
- Подякували: 15512 разів
- Вік: 62
Re: Фильмы которые понравились
Вікенд в Парижі - Le Week-End (Британія).
Дуже доросле психологічне кіно. Не типове для наших днів. Гра акторів, музика, зйомки та навколишня панорама - 12 балів.
http://www.kinopoisk.ru/film/706996/
http://megogo.net/ru/view/1065541-uik-e ... rizhe.html
Дуже доросле психологічне кіно. Не типове для наших днів. Гра акторів, музика, зйомки та навколишня панорама - 12 балів.
http://www.kinopoisk.ru/film/706996/
http://megogo.net/ru/view/1065541-uik-e ... rizhe.html
- moose
- ветеран
- Пости в темі: 345
- Повідомлень: 10221
- З нами з: 15 грудня 2010, 14:32
- Подякував: 10026 разів
- Подякували: 9933 разів
- Вік: 53
Re: Фильмы которые понравились
Данський кандидат на Оскара, Ida.
http://www.imdb.com/title/tt2718492/
Чергове чорнобіле кольорове кіно.
http://www.imdb.com/title/tt2718492/
Чергове чорнобіле кольорове кіно.
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 61
- Повідомлень: 9581
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Подякував: 9793 разів
- Подякували: 8498 разів
- Вік: 45
- Контактна інформація:
Re: Фильмы которые понравились
Страховщик. Мрачноватенько и концовка не очень блещет. но понравилось.
http://www.kinopoisk.ru/film/596231/
http://www.kinopoisk.ru/film/596231/
Востаннє редагувалось 30 жовтня 2014, 06:25 користувачем Saburov S.A.M., всього редагувалось 1 раз.
- shmayser
- ветеран
- Пости в темі: 7
- Повідомлень: 1171
- З нами з: 19 травня 2011, 11:57
- Звідки: Херсон
- Подякував: 1534 разів
- Подякували: 912 разів
- Вік: 47
- Макс Штирлиц
- Admin
- Пости в темі: 140
- Повідомлень: 21970
- З нами з: 26 листопада 2010, 14:36
- Звідки: Днепр
- Подякував: 23461 разів
- Подякували: 13927 разів
- Вік: 56
Re: Фильмы которые понравились
Ярость с Брэдом Питом
На удивление жесткий и интересный фильм о войне
Рекомендую
На удивление жесткий и интересный фильм о войне
Рекомендую
- moose
- ветеран
- Пости в темі: 345
- Повідомлень: 10221
- З нами з: 15 грудня 2010, 14:32
- Подякував: 10026 разів
- Подякували: 9933 разів
- Вік: 53
Re: Фильмы которые понравились
Уууу.... Де взяли? В нас іно 11 числа прем'єра!Макс Штирлиц писав:Ярость с Брэдом Питом
На удивление жесткий и интересный фильм о войне
Рекомендую
- Макс Штирлиц
- Admin
- Пости в темі: 140
- Повідомлень: 21970
- З нами з: 26 листопада 2010, 14:36
- Звідки: Днепр
- Подякував: 23461 разів
- Подякували: 13927 разів
- Вік: 56
-
- ветеран
- Пости в темі: 121
- Повідомлень: 6229
- З нами з: 21 листопада 2011, 21:03
- Звідки: Ужгород
- Подякував: 9466 разів
- Подякували: 15512 разів
- Вік: 62
Re: Фильмы которые понравились
Ожидается мистраль - Avis de mistral (2014, France)
Жан Рено як завжди неперевершений...
Фільм переглядається на одному диханні. Тільки звуковий ряд та саунд-треки варті того, щоб передивитися це кіно (фактично присвячено генерації 60-х та їх існуванню сьогодні). Цей мегапозитив просто необхідний для сімейного перегляду.
http://www.kinopoisk.ru/film/775524/
Жан Рено як завжди неперевершений...
Фільм переглядається на одному диханні. Тільки звуковий ряд та саунд-треки варті того, щоб передивитися це кіно (фактично присвячено генерації 60-х та їх існуванню сьогодні). Цей мегапозитив просто необхідний для сімейного перегляду.
http://www.kinopoisk.ru/film/775524/
-
- ветеран
- Пости в темі: 121
- Повідомлень: 6229
- З нами з: 21 листопада 2011, 21:03
- Звідки: Ужгород
- Подякував: 9466 разів
- Подякували: 15512 разів
- Вік: 62
Re: Фильмы которые понравились
Thx, SavikSavik писав:Три истории о любви от Пола Хаггиса:
Третья персона - Third Person 2013г. Великобритания, США, Германия, Бельгия
Может быть немного сложный к восприятию фильм, но достойный вдумчивого просмотра.